Sťažnosti
Riešenie sťažností
Záleží nám na vašej spokojnosti. V prípade, že chcete podať sťažnosť, môžete to urobiť osobne, telefonicky, listom alebo emailom. Naše kontaktné údaje sú:
MSIG EUROPE SE, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Štúrova 11
811 02 Bratislava
Slovensko
Tel.: +421 2 5020 7811
Email: slovakia@msig-europe.com
V správe uveďte tieto informácie:
- číslo poistnej zmluvy, odkaz na poistnú udalosť
- predmet a stručný opis sťažnosti
- vaše kontaktné údaje
Do piatich pracovných dní vám zašleme potvrdenie o prijatí žiadosti, v ktorom stručne vysvetlíme ďalšie kroky v konaní.
Vašu sťažnosť potom dôkladne preskúmame, aby sme vám mohli odpovedať individuálne, rýchlo a jasne najneskôr do 8 týždňov odo dňa prijatia vašej sťažnosti.
Vo všetkých prípadoch vám poskytneme odpoveď v písomnej podobe, zvyčajne e-mailom.
Externé hodnotenie:
Ak sa domnievate, že vaša formálna sťažnosť nebola vyriešená k vašej spokojnosti alebo ak sme neukončili vyšetrovanie v požadovanej lehote, môžete svoju sťažnosť postúpiť na:
Národná banka Slovenska
Oddelenie dohľadu nad poisťovníctvom
Imricha Karvaša 1
813 25 Bratislava
Slovensko
E-Mail: info@nbs.sk
Samozrejme vám poskytneme ďalšie informácie, ktoré vám v tom pomôžu.