Skip to main content

Sťažnosti

Riešenie sťažností

Záleží nám na vašej spokojnosti. V prípade, že chcete podať sťažnosť, môžete to urobiť osobne, telefonicky, listom alebo emailom. Naše kontaktné údaje sú:


MSIG EUROPE SE, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Štúrova 11
811 02 Bratislava
Slovensko

Tel.:  +421 2 5020 7811
Email: slovakia@msig-europe.com

V správe uveďte tieto informácie:

  • číslo poistnej zmluvy, odkaz na poistnú udalosť
  • predmet a stručný opis sťažnosti
  • vaše kontaktné údaje

Do piatich pracovných dní vám zašleme potvrdenie o prijatí žiadosti, v ktorom stručne vysvetlíme ďalšie kroky v konaní.
Vašu sťažnosť potom dôkladne preskúmame, aby sme vám mohli odpovedať individuálne, rýchlo a jasne najneskôr do 8 týždňov odo dňa prijatia vašej sťažnosti.

Vo všetkých prípadoch vám poskytneme odpoveď v písomnej podobe, zvyčajne e-mailom.

Externé hodnotenie:

Ak sa domnievate, že vaša formálna sťažnosť nebola vyriešená k vašej spokojnosti alebo ak sme neukončili vyšetrovanie v požadovanej lehote, môžete svoju sťažnosť postúpiť na:

Národná banka Slovenska  
Oddelenie dohľadu nad poisťovníctvom
Imricha Karvaša 1 
813 25 Bratislava 
Slovensko 

E-Mail: info@nbs.sk


Samozrejme vám poskytneme ďalšie informácie, ktoré vám v tom pomôžu.